onsdag 4 juni 2008

hurra hurra hurra!

Igår kom det en glad kille hem till oss, nämligen Tobbe som fått nytt jobb! Det är jag så glad över får han är en av världens goaste kille och förtjänar det bästa som finns och nu har han fått ett riktigt drömjobb! Jag bakade en kladdkaka igår för att fira honom (fick jag en anledning och stilla mitt och Niclas sööööötbegär också...) fast han fick inte smaka på "sin" kladdkaka för han åkte snart igen hem till sig.

Kladdkaka
2 ägg
3 dl socker
3-4 msk kakao
1 tsk vaniljsocker
1½ dl vetemjöl
100 gram smält smör

Rör ihop allt till en god smet (glöm inte att smaka) och grädda i en form (gärna med avtagabra kanter) i 200 grader i ca 20 minuter.

Grattis igen Tobbe! Kram på dig!

1 kommentar:

Anonym sa...

Åsså lite, lite salt!
Det har du lärt mig.
Rember!

Kram Lina