söndag 23 september 2007

favorit i repsis.

Det har inte blivit mycket bakat på sistone. Vi har fått äta köpebröd ett tag men nu tyckte jag det var dags att ta ner den gamle assistenten från skåpet igen. En söndag passar bra att baka på. Jag tvättar också så jag är riktgit huslig. Mannen är iväg och jobbar så det känns som jag åkt ett halvt sekel bak i tiden med tanke på sysslorna... Ialla fall blir det en favorit i repsris idag, Skållade bullar. Tråkigt att inte få presentera ett nytt recept men dessa bullar är riktigt goda så de kan förtjäna att bli repriserade!

Det är fullt upp med lägenheten som vanligt. Vi var iväg och köpte skrivbord till igår och en kontorsstol, nu har jag ett alldeles eget skrivbord att belamra med papper *jej* !

1 kommentar:

Maria sa...

Lyxigt med eget skrivbord! Skulle behöva det också för nu går det inte att hitta mitt köksbord.... igen....
Fullt med färger, mönster, papper och annat jox. Håller på och producerar fniss & Lek-saker till julmarknaden jag ska vara med på, och ev lite för att fylla på med i affären nere i Gtb.

Rensade lite bland mina pysselsaker och hittade nåt som tillhör dig. En bok om kaligrafi. Minns inte att jag lånat den så jag måste ha haft den ett bra tag. Sorry! Hoppas du inte har saknat den alldeles för mycket! :)