lördag 1 mars 2008

I'm a material girl...

Igår förälskade jag mig i ett par skor. Jag har aldrig varit den som gått i pumps och haft skyhöga klackar, jag är mer den praktiska med fotriktiga skor... älskar mina gore tex-kängor... Men någon gång ska väl vara den första, kanske en släng av 30 årskris? Ja, detta år kliver jag över det strecket och kan inte gå i högklackat... Jag och Niclas var på Allum igår för att göra lite ärenden innan det bär söderöver på måndag (Lanzarote *jej*) och vi tog en sväng in på Bianco och där stod de! Jag provade och försökte ta några världsvana steg fast jag var livrädd att vricka foten på de få steg jag provgick... Expediten fick mig lite lugn då hon sa att hon inte heller var någon pumps-tjej men just dessa skor kunde få henne att omvändas också och efter det kände jag mig inte så bortkommen. Hon kanske sa så för att vara snäll, vad vet jag, hon ville väl sälja och det fick hon! Prislappen då... jo, de kostade mera än mina gore tex men va fan! Man lever bara en gång och då ska man väl ha rätt till snygga skor!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Hallå! Va kul att du köpt ett par pumps! Trodde jag aldrigom dej, sandaltjej!
Grattis!och ha så trevlig resa!
mammut

Vickan sa...

Fina skor måste man ha.

Maria sa...

skitsnygga skor! Har ju också nya skor. Fast egentligen är det väl AKs eftersom det är hon som har betalat dom. My sugermama! ;)

När kommer korten på huset?!

kajsamaria sa...

nu ska jag bara lära mig att gå i dem... aj aj vad ont i fötterna jag fick igår!

BakCarro sa...

skorna var verkligen jätte snygga :)