onsdag 2 april 2008

baka fisk?

När man äter något gott hos någon kompis eller vem man nu äter hos är det bra att be om recpet! En riktigt god kikärtssallad åt jag för ett par månader sen i Glanshammar, på min kompis Marias 30 års fest. Det har jag tänkt göra länge nu men det har liksom aldirg blivit av. Men nu har jag gjort i ordning den och det var ju inte svårt precis så nu blir jag nästan irriterad på mig själv att jag inte gjort den tidigare! Jaja... bättre sent än aldrig va? Här hittar du receptet i alla fall. Till det ränkte jag sen göra någon slags pestobakad torsk. Vet inte riktigt hur jag ska göra än men det kommer jag nog på under tiden! Det är roligt att laga mat och improvisera!










Mums!

1 kommentar:

Maria sa...

nej visst är det enkelt!? Superbra. Brukar göra en stor skål lite då och då så är det bara att ha ner lite i en burk och ta med till matlådan. Det håller ju ganska länge. :)

Har lite funderingar på hur man kan variera receptet. Kommer du på nån bra variant så hör av dig!