onsdag 20 juni 2007

nygammalt bröd och ny vägg!

Jag verkar ha nada fantasi när det gäller nytt bröd att baka... jag tog samma som föregående inlägg men jag var lite wild and crazy och bytte ut hälften av vetemjölet till grahamsmjölet! Woohooo... living on the edge... nehe... så här ser det ialla fall ut:










Det händer saker uppe på vinden! Det hamrar och spikar och det blir ingen bil... (som i barnsången, jag hamrar och spikar jag bygger en bil... så är det när man jobbar på förskola nästan allt man gör nu refereras till barnsånger!) Nej, ny vägg har det blivit och taket har de också börjat gipsa nu. Snart är det dags för hålet i taket... där trappan ska vara alltså... übercool!

Första bilden föreställer "kontoret", andra bilden är bild på mellanväggen som inte är hel än för det ska dras el i den också, tredje bilden är sovrummet med dörröppning till kontoret (Niclas arm kom visst med också), sista bilden är från dörröppningen mot branddörren som blir i sovrummet som man måste ha. Fräsigt va?

2 kommentarer:

Unknown sa...

grattis! du har vunnit en midsommarfest som du får arrangera själv :)

Anonym sa...

Härligt att se hur bygget går framåt! Fint att du håller oss informerade, vi som bor långt bort och inte så lätt kan komma och inspektera. Ha en trevlig midsommar! Och hoppas kakan blir fin!
Mmm