söndag 3 juni 2007

söndagsfrukost.

Eftersom kvällen igår blev sen så blev frukosten också sen idag... och på söndagar ska man äta god frukost så jag bakade lantbröd (här hittar du receptet). Vi dukade en bricka med godsaker vi har i kylen såsom mozzarella, pesto, skinka och tomat och gick ut på gården i den fina vädret och åt. Sen har vi i stort sett tillbringat hela dagen med att sitta på gården och umgåtts med våra trevliga grannar. Tråkigt att många ska flytta härifrån nu bara. Hej Maidi, hoppas ni har det bra :)

Goda bilder:

6 kommentarer:

Unknown sa...

hur gott såg inte där brödet ut då?! jag ha snart tryckt i mig en hel pizza så snacka om att det bakismat för mig idag :) kram!

Maria sa...

Är helt jätte sotis på eran superduper frukost!! Jag vill också ha dig som flickvänn! Förutom att jag inte vill ha just en flickvänn, håller mig till pojkarna.
Såg pirates 3 igår med Lisa och Johanna. 2 timmar och 48 min Jack sparrow. MUMS ögongodis! ;)

Anonym sa...

Hej!
VAd gott brödet ser ut. Jag fick tips om denna sida av din mor. Vi brukar prata med varandra på bussen eller på kommunhuset. Jag gillar henne mycket!

Kram

fröken fräken. sa...

jag skulle kunna tänka mig ett sånt bröd att ta med till linbanan i dag när jag jobbar!
snygga å bra tupperware-saker på bilden! du vet, en gång försäljare....
kul att se dig sist!!!

tänkte kolla med dig om det där med din anställning och semester som du prata om, vad heter det och hur funkar det??

ha de gott i värmen!

fröken fräken. sa...

snygga å bra tupperware-saker på bilden! du vet, en gång försäljare....
kul att se dig!!!
tänkte kolla med dig om det där med din anställning och semester som du prata om, vad heter det och hur funkar det??

ha de gott i värmen!

fröken fräken. sa...

öh sorry, de blev nå fel.