fredag 25 maj 2007

När jag tog min lärarexamen fick jag ett presentkort på DUKA av mina "svärföräldrar", nu har jag äntligen använt det! Efter att gått in flera gånger på denna butik för att kolla vad jag vill ha utan att berstämma mig har jag nu bestämt mig. Det blev mått i rostfritt stål och fina Margrethe-skålar! De har jag tittat på länge men de är ju ganska dyra... Nu hade jag sån tur att det var köp tre betala för två så den minsta fick jag på köpet *jej*!

Fina vita skålar! De fanns i massa olika färger, roliga och inte så roliga... Jag ville inte välja en färg jag kommer tröttna på om ett par år så jag var otroligt praktisk och valde de vita...




Rostfria mått är alltid bra att ha! Dessutom är de snyggare än de i plast som vi har nu...







På söndag är det mors dag, glöm inte mamma! Eftersom min mamma bor så långt bort har jag skickat ett Gottogram till henne, kanske bakar jag något i mina nya fina skålar till "svärmor". De måste ju invigas!
Över och ut.

Inga kommentarer: