tisdag 15 maj 2007

goda repriser.

I söndags fick jag ett bakryck men är fortfarande tokförkyld så jag ville inte baka nåt där man använde händerna så mycket. Det blev havreflarn. Det var kakor som fick mig att börja denna blogg och receptet hittar ni här. Eftersom jag inte vill äta en massa kakor själv och jag ska inte göda Niclas fick det bli två burkar vi tog med på respektive jobb. Det var välkommet på båda ställena! Grannarna som satt ute i söndags fick också en del att mumsa på.

Idag känns förkylningen något bättre faktiskt och jag gav mig på att baka bröd. Det blev repris på frukostbrödet med fiberhavregryn. Det är riktigt gott och lätt så prova det!

Nu längtar jag mest till på torsdag, då är det röd dag och vi åker till Danmark över helgen.

Häpp!

2 kommentarer:

Unknown sa...

Hej igen! har du testat Mina ord-grejen jag har på min bokblogg? Lite kul faktiskt :)Dessutom finns ett nytt boktips och en liten update även på mitteundmehr. ha de på bade, nu ska jag verkligen fika!

Maria sa...

Hejhej!
Dom var superbra på löplabbet! Jag rekommenderar! Dom var väldigt noga och vi var där i en timma.
Var ute igår och "sprang". Pga alla pollen fick jag gå lika mycket som jag joggade. jävla vår! ;)

Det var SÅ kul att hälsa på. Hitta bara ett jobb till mig så flyttar jag ner igen!