lördag 30 augusti 2008

choklad är alltid bra

Det är ju dumt att låta baklusten gå förbi med bara ett bak idag. Vi har en burk Nutella i kylen som stått där sedan jag gjorde detta. Jag har funderat på om jag kan göra något annat då Nutellan kan komma till användning. Nu har jag havreflarn i ugnen och tänkte att man kan ju lägga en klick Nutella på ett flarn och pressa ihop med ett till flarn. Det borde väl bli gott? Vi får se... Det här receptet använde jag till havreflarnen, men jag hoppade över ingefäran.

3 kommentarer:

Unknown sa...

Det blev gott!!! SUPERSMASKIGT! Passade perfekt till B... Jag menar Die hard 4.

Vickan sa...

Nutella kan man också äta på toast, som jag och AK lärde oss i Tyskland. Här i USA äter man ju Nutella och Fluff (smälta marshmallows), Nutella på våfflor (frysta som stoppas i brödrosten) eller med sked när man har chokladbehov.

kajsamaria sa...

vi åt det också när i bodde i berlin men nu känns det bara sliskigt.. men helt rätt, det stoppar ju chokladbehovet! det led jag får nån veka sedan och tog en sked och sen var jag nöjd :D