söndag 11 februari 2007

pinsamt

AnnaLena hittade fel i min "lite om mig själv"-lista... hade glömt tagit bort Annas svar att hon heter Cecilia i andranamn men nu var det åtgärdat!
Skulle baka lite nytt matbröd ikväll men jag ORKAR inte idag. Så jag köpte köp-bröd... det var ett tag sedan nu! Jag tappade sugen på att baka när jag åkte från svärmor i Lindome, in på ICA maxi i Mölndal... tog en vagn och skulle ta en scanner så hittar jag inte ICA-kortet i plånboken... kom jag på att jag hade det i en jacka när jag gick till ICA supermarket på Olskroken... Har inte så mycket pengar på mitt konto så det var bara att ställa tillbaka vagnen och åka hem och hämta kortet och sen iväg igen... dryyyygt...

1 kommentar:

Unknown sa...

Utmaning antagen och besvarad! Dessutom en ny recension, och ett nytt inlägg på mitteundmehr också. Ha det!